piątek, 19 września 2014

strony internetowe warszawa

Witam wszystkich bardzo serdecznie, Ostatnimi czasy mam coraz większe kłopoty z moim autem. Mieszkam w małej miejscowości na śląsku i nie mogę wyszukać niedrogiego serwisu samochodowego. Jednakże tak jak wszyscy na topie ludzie postawiłam pomóc sobie internetem. Wpisałam w Google strony internetowe warszawa i pokazały mi się firmy oferujące usługi. Zadzwoniłam do niektórych z nich i wybrałam poprzez telefon najbardziej atrakcyjną dla mnie finansowo propozycję. Przyjechałam na miejsce i zostawiłam mój samochód , który ostatkiem sił dojechał . Po 3 dniach dzwoni Pan i mówi że pojazd jest już sprawny, zażartował, że mogę wręcz się ścigać. Po przyjechaniu na miejsce byłam bardzo miło zaskoczona bo naprawa okazała się tańsza niż się spodziewałam.
Dlatego mogę śmiało polecić serwis samochodowy śląskie dla ludzi które nie maja własnego mechanika. Nie biorą wiele za usługę, a auto działa jakby był kupiony w salonie. Co najbardziej istotne Pan poinformował mnie, ze w razie jakich kłopotów mogę przyjechać i naprawią go w ramach gwarancji. Na szczęście nie musiałam z niej korzystać.
Ochoczo polecam to panią, gdyż mechanicy mają nas za ludzi kompletnie nie znające się na rzeczy i wielu z nich usiłuje naprawić nam pojazd oszukując nas. Powymieniają części, które były dobre, a zapłacimy za to fortunę. Dlatego warto jest korzystać ze sprawdzonych serwisów samochodowych, a jeżeli już takich nie mamy to poszukajmy w internecie. Nie jedźmy na miejsce porozmawiajmy telefonicznie, opiszmy problem i oczekujmy dokładnie określonej wyceny. Aby później nie okazało się, że auto po serwisie jest dalej popsuty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz