czwartek, 2 października 2014

wynajem samochodów radom

Ostatnim czasem zaczęły mnie interesować reklamy w telewizji dotyczące samochodów. Zastanawiam się nad zakupem nowego natomiast na żaden nie mogę się zdecydować platformy towarowe http://montazecnc.pl/czesci-do-montazy,51/szyna-picatinny-do-montazu-obrotowego,526. Interesują mnie ogólnie SUV natomiast nie wiem jaką markę i jakie wyposażenie będzie dla mnie adekwatne. Postawiłam wybrać się więc do paru najbardziej znanych salonów, oferujących pojazdy samochodowe do 150 tys złotych. Na BMW mnie zwyczajnie nie stać, więc od razu sobie ten salon odpuściłam.

 Poszłam najpierw do KIA, pojeździłam troszkę, natomiast auto wizualnie nie za bardzo mi się podobał. Jakiś taki SUV ale bardzo nieznaczny w środku. Bajery bardzo fajne ale to prawdopodobnie nie to co oczekiwałam. Następnie udałam się do salonu Mazdy. Na jeździe próbnej było bardzo milo, natomiast miałam wiele zastrzeżeń. Chodziło głównie o wyprofilowanie siedzeń, strasznie niewygodne, wręcz po 15 minutach bolał mnie kręgosłup. Jeżeli chodzi o wygląd to auto dostał pięć z plusem, ale to prawdopodobnie jedynie tyle. Wygodę jazdy na 3 z minusem, a to prawdopodobnie jest najbardziej istotne. Ostatnim salonem do którego pojechałam to Toyota, sprzedawcy bardzo grzeczni i auto też super się prezentowało. Pojechałam na jazdę komfort prowadzenia była super, ogólnie auto od razu przypadł mi do gustu. Byłam zdecydowana, jedynie nie wiedziałam jakie opcje wyselekcjonować. Sprzedawca doradził mi i dał upust na pakiet.
Wyselekcjonowałam także skrzynie biegów automatyczną i to prawdopodobnie było najkorzystniejsze rozwiązanie. Właśnie mam ładną toyotę RAV4 koloru grafitowego z automatem. Jeździ się super i auto w rzeczywistości bardzo dobrze się sprawuje. Dlatego wszystkim niezdecydowanym polecam ten samochód, a z pewnością będziecie zadowoleni.

1 komentarz:

  1. Wynajem na www.carrentpartner.pl jest naprawdę bezproblemowy. Serdecznie zachęcamy do skorzystania z oferty.

    OdpowiedzUsuń